En speciell dag idag!

idag var det 21 år sen exakt jag opererades.. Rätt cooltom du frågar mig.. igår kväll frågade jag mamma under vilka timmar jag opererades... de va mellan 01.50 (9/3) - 12.00 (10/3). Lååånga timmar för mamma o pappa..
Ser på det där På liv och död , på torsdagar kl 21-30 på svt 1.. och får se vilket helvete mina föräldrar gick igenom när jag ar liten. Va ju bara 10 månader när jag gick igenom min operation.

Folk som inte har gått igenom det jag o mina släktingar gick igenom, har ingen aning om hur häftigt det är när den här dan kommer.. En speciell dag, för just exakt den här dagen, så räddades mitt liv! Idag ska vi käka god mat o fira =)!

Förra året va jag o aron på Kina resturang i Norge! Det va mysigt. Han ställde upp för mig! Sånt gillar jag =)! Hade gärna velat gått alla, fär det va 20 års jubelium, men dom andra, inkl aelx ;p, jobbade ist!

igår så tränade jag iaf! kom iväg och lite impulsivitet i det hela. trodde jag skulle ha massa med träningsvärk från i måndags, men det hade jag inte. Tisdag brukar vara min vilodag när jag tränar som mest. kanske blir idag ist hihi!

nu ska ja upp o göra nått känner jag. har rätt så mycket energi faktiskt från gårdagens o måndagens träning! sånt gillar vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0