dinner

min helg har vart rolig ;D!! I fredags satt jag o bea o drack! sen senare på kvällen åkte vi ner till deli o satt där med eva o myste med ciderkanna! kvällen avslutades på Palace.. Där var det rätt tråkigt! Men jag o mina töser, gjorde allt i vår makt för att ha kul, men det hjälptes tyvärr inte! Men innan palace, så var det en rolig kväll!!

På lördan vart det födesledagsfirande hemma hos Sophie med nåra tjejer! Vi pratade om allt o inget o hade skitkul! Sophie tog fram ett fotoalbum och där var jag o Sandra med när sophier hade födesledags kalas när vi va små! gulligt! sen åkte vi in till stan o där vart det palace! Billig kväll för mig, för vi gick in innan kl 12 så vi fick bara betala inträdet!! rätt nice!

Sen så mötte jag min man på palace o vi gick hem redan vid 2.. men min fötter gjorde fruktansvärt ont, så det gjorde inget! hade druckit länge, så jag va rätt trött med! Vi köpte kebab o gick hem till alex. min mat var så himla god, så jag ville bara ha mer, men det fick jag inte.. När vi kom hem, hade vi ne liten efterfestför oss själva o han hällde i mig Likör 43 o han kasta upp mig på spisen o satt på plattan :p!! hahahah! aa det var rätt roligt om man va där.. När jag skriver det låter det lite skummt :p! men jag hann hoppa av ;p!

sen kom söndan o hur seg som helst så fick jag gå hem.. hemma satt jag o va trött hela dagen o kvällen! sen kom alex hem till o vi åkte o köpte mat.. eller han!

idag är det måndag och jag, eva, alex o ljunga ska se på film o käka tacos! ska bli mysigt :)!! så nu ska jag göra iordning mig, sen skaj ga o min fina tjej mötas upp, sen ska vi gå den långa (!) vägen upp till alex!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0