äntligen =)

nu har jag fått tillbaka min skatt :D! som jag skaffade för nått år sen! vi går hand i hand hihi! den har stått hos eva sen i lördags. har vart lite skönt att den inte har vart här, men nu så är den här iaf! Pratar självklart om min dator!

det har inte hänt så mkt dock. fest i lördags. den vart som den vart för alla ;p! eva visade sina fina skor som alla ville ha - utom jag o bea :p! hehe! dom ba fina, men jag skulle aldrig kunna gå i dom ;)!

Har fått asont i min tumme och på pekfingret. Det är inte skönt asså. men det går väl över nån gång, annars blir det farbror doktor. där har man vart ett ex antal gånger!

aja, nu ska jag faktiskt lyssna på Tusen strålande solar. Eftersom jag tycker det är rätt långtråkigt o läsa och jag gör det typ aldrig, så har jag börjat lyssna på talböcker. Har; Aldrig fucka up, Män som hatar kvinnor, Om jag kunde drömma (Twilight), Flickan som lekte med elden och Tusen strålande solar. Så nu har jag iaf nått o lyssna på eftersom jag bröjar tröttna på min musik i min ipod..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0