Bästa torsdagen på länge!!

Med tanke på onsdagen va sååå tråkig o seg, förutom kl 21.00 när jag träffade eva o kattis..

Torsdagen var så mycket bättre.. Allt gick min väg! Sånt gillar jag!

Fick ett jobberbjudande och hade möte där allt gick bra, sen laade jag asgod mat, sen följde jag med mamma o handlade.. Eller handlade, jag följde med för tat köpa nya hlrlurar på El-giganten! Skulle även kolla om min ipod, men den var sönder och garantin täckte inte det.. Det sög iofs, men det är bara att kolla om alex försäkring täcker.. Jag kan nämligen inte spola famåt och byta låt framåt.. Det är rätt jobbigt..
Iaf, så sa en på el-giganten "Kan du ta hand om den här damen". Så sa jag "tack för den" Dam för mig är när man är äldre.. Men han som tog hand om mig, för den som skulle hjälpa mig först var tuvngen att gå, iaf! Så sa den andra killen att jag ska ta det som en komplimang.. Jag bara "Hur?" "Ja, en dam är ju när man är fin i kanten.. Eller fin.. Väldigt fint".. Jag vart väldigt smickrad! Inte varje da nån säger så till mig! En främling med ;p! På en affär! Aja, hoppas du inte blir upprörd alex hehe ;D!

Sen köpte jag ett par superbra hörlurar! Vilket ljud :D! Så när jag kom hem så var jag helnöjd.. Så då kände jag att jo, jag drar fan o tränar! men innan det, så kom min pappa hem och berättade en rolig sak, som gjorde mig ännu mer motiverad!!

Sen efter träningen var jag helt paj, och eva ringde och frågade om jag ville med till deli.. Till en början, innan jag hann duscha, såsa jag ja det kan jag väl.. Men efter min dusch och så råkade jag lägga mig i min säng, så kände jag hur trött jag var.. Så jag var tvungen att tacka nej!

Så nu ska jag börja lyssna på Lars Winnerbäck, eftersom hans OM du lämnar mig nu med Miss Li. Så himla bra!!

Och så idag började min dag rätt bra.. Pratade lite med alex och då mår jag bättre! Snart kommer du hem ;D! Snacka om att vi ska ha det så himla mysigt =)! Har längtat enda sen han åkte. Puss på dig min fina ♥!

Ska snart göra om min blogg känner jag!

Ikväll ska jag o eva se på Let's dance! haha! jag o eva ska sitta o hejja och hoppas att våra favvisar kommer stanna kvar! Sen får vi se hur kvällen leder!!

Nej nu ska jag lägga mig ner o kolla på Vänner, för det programmet gör mig väldigt glad! Såg Napoleon Dynamite igår kväll.. Då kom en massa minnen upp, för jag såg den med alex, pelle o eva, har jag för mig, såg den för länge sen! Men minns det som igår! Den är så himla rolig :D!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0