Världens bästa....

pojk och flickvän var jag o alex till varann i helgen ;)! Heheh! Dom sakerna du sa i söndags kommer jag aldrig o glömma och dom sakerna jag sa till dig i lördags, kommer jag aldrig att glömma =)! Myyyys!! Vi firar 2½ år idag =)!

Min påsk har vart mysig. Jag o alex va i Jönköping. VI käkade massa mat och godis. Tog en mysig promenad och pratade om lite allt möjligt ;)! Det va en mysig långfredag och vi åkte hem på lördag kväll.

I lördags va jag på Hawaii fest! Jag o eve kom typ 3½ timme sent ;)! Men fint folk kommer alltid sent. Väl där drack vi drinkar i mängder, sjöng massor, och käkade exotiska frukter. Sen gickvi till Palace och kom in där tidigt, så det vart billigt! Asnice ;)! På palace blev det mer dricka och så träffade vi massa folk och jag pussade på min man! hehe!

Sen så blev det myspys, efter ett tag när jag o alex väl hade lugnat ner oss! Tror alex fick en liten kick ;p!

Söndagen var seg och givetvis skulle vi käka påskmiddag med mina föräldrar! Jag va seg, alex va seg och anne va seg. Shit. Tiden gick på tok för fort tills vi skulle käka och jag låg o gjorde allt jag kunde för bli bra. Men det gick fint faktiskt. hehe! för alla 3 ;)!

Igår myste jag o eva lite! Vi käkade på max, sen kom hon till mig och vi fnittrade massor. Jag läste tjuvlyssnat på nätet o hon läste det i min bok. Vi skrattade till småtimmarna och sen så va jag tvungen att sova. Lite tråkigt dock, men är man trött så är man! Tog inte många minutrar innan jag somnade hehe!!

Idag blir det lite ärenden och sen träning. Antingen blir det 2* avsnitt av Deseprate Housewives, eller så blir det bio med min fina alex!!

Nu ska jag o eva käka lite frulle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0