Vår!

Hoppas att våren stannar här nu! Hoppas hoppas hoppas!!

Va ute massor igår! Åkte till eva ett tag o vi spelade sanning eller konsekvens, fast vi svarade bara på Sanning frågorna ;)! Roligast så hehe! Sen åkte jag hem när det började bli mörkt. efter det åkte jag till min älskling och vi badade =)! supermysigt med tända ljus o grejer! Efter det såg vi på The Glow.. hmm.. Den va väl sådär!!

Idag åt jag o Zandra frukost på Lindahl's. Det va smarrigt :D! Sen gick vi en runda på stan o såg på allt vi inte hade råd o köpa, sen satte vi oss i solen o myste!

Snart ska jag nog träffa eva o vi ska sitta o steka i solen ;D! Det ser bra ut i väderprognosen till helgen! Det gillar vi!


förra sommaren i Vasaparken!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Det är ju underbart med våreeeen!

Haha visst var bilden snygg på mig och Ernst ;) Hoppas de e fint Sarah! Puss

2009-04-07 @ 08:05:24
URL: http://fotografemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0