Valborg

yeah!! Ungdomarnas debutfylla! Vet hur det var när man va liten ;)! Men min kom inte på Valborg, utan nån annan stanns haha ;p! och jag va rätt liten.. tidig med den saken ;D!

Ikväll ska iaf vi dricka. Mängder. Vet inte vilka det är som kommer egentligen, men vi ska iaf sitta i Vasaparen och mysa! Sen ska vi gå upp till en kompis till min man och sen kanske vi går ut! det är sånt som märks imorrn i nästa inlägg hehe ;D!

Jag finderar på o tatuera mig snart.. Känns som jag vill ha små tassar på kroppen.. Såg en som hade en jättefin stjänrtatuering från troskanten (där uppe), till lite högre upp än naveln... men på sidan av naveln ;)! Den va asgrymm.. Vill göra en innan jag drar till usa.. kanske tom gör en I usa.. skulle va häftigt o göra den på LA Ink! men det lär det nog inte finnas tid eller pengar.. Men det skulle va sjukt coolt ;)!

nej nu ska jag snart ner på stan o köpa alkoholhaltiga drycker till mig själv ;D! Blir öl ikväll.. Blir bät så ;)!

Puss

inatt fick jag äntilgen träffa han! my love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0