utmattad

shiiiiiit!! nu har jag utmanat min kropp rejält. Är helt slut i min stackars kropp.. Men det är ju så det ska kännas när man har tränat ;p! Hoppas på träningsvärk imorrn ;)! Har haft det i  dagar nu efter i tisdags. Imorgon ska jag se om jag orkar köra spinning och sen rumpa/lår.


Kvällen går i trötthetens tecken. Eftersom min kropp inte orkar göra en meter än jag verkligen måste gå. Så kanske alex kan komma hit ikväll *blink blink*!

Nej nu ska jag ta en välförtjänst dusch! Och massa käk. Ör sugen på Max igen. Hatart.. Det blir dyrt och så är det inte nyttigt.. Men man kan ju alltid fråga alex om han med är sugen, kanske vi kan samåka ;)!

Nu ska jag glo på vänner! Det ska bli mysigt! Imorgon ska jag skicka iväg papperna till skolorna.. Nervöst. Tänk om jag kommer in.. Då måste jag flytta! Lämna allt.. 


min älskling alex ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0