onsdag

ohh så skönt det var att träna igår! körde 90 min pass och det va kämpigt. Men jag har upenbarligen blivit rätt stark, så jag har typ ingen träningsvärk längre. Rätt tråkigt. "Tycker om" att ha det. Då känner man att man har tagit i ordentligt. Får helt enkelt öka vikter + göra övningarna mer nogrant. Har en förmåga att göra saker lite lättare för mig själv när jag tycker det är jobbigt.

Idag ska jag nog inte göra något speciellt. Ska iväg nu ett tag..

Är rätt trött faktiskt. Men det är så det kan va. Inte van att gå upp så här dags ;p! Får börja med det. Man blir ju pigg och allt. Ska kanske ta med mig träningskläderna och ställa mig på en trampmaksin! Det är ju jävligt tråkigt, men effektivt. Man måste ju variera ;p!

Nej nu måste jag skynda mig iväg!

Saknar dig alex! Hoppas vi ses ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0