Ögongodis =)

Snart får jag börjar kolla på kort för att komma ihåg hur alex ser ut hehe! Måste träffa han ikväll!!!! Alexabstinens ;p! Love love love!! Får träffas ikväll!!

Igår så tränade jag.. 2 pass.. Va rätt trött när jag kom hem, men va rätt pigg under kvällen faktiskt. Kändes som hjärtat slog  1000 slag i minuten när jag skulle sova! Men det gjorde det inte =)! Så jag satt på en film, Twilight, och blev avslappnad och somnade till slut!

Känns bra nu med träningen nu när man ser resultat. Känns som jag ökar överallt, förutom på muskelgrupper. Men det är sånna som jag typ inte vill ha så stora.. Men idag blir det ingen träning. Behöver vila tills nästa gång jag ska träna!


nej nu ska jag göra nått!!!


love u!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0