Nej, eller ja menar jag...

Igår vart det myspys med eva! Matte va med ett tag, men jag tror han tröttnade på vårt tjejsnack, så han drog efter typ en timme! han skulle "äta mat på chicken" hehe eller hur ;p!

Sen satt jag o eva o snackade och skrattade massor! vi har inte setts på ett tag, så vi hade mycket att ta igen! Jag berättade tex att alex är supermysig när vi sover tillsammans! Vad han gör o säger ska jag inte berätta här, men det är nog inte som hans kompisar tror ;)! hihi! Blottade jag dig lite här älskling ;)! Du kan va gullig om du vill hehe ;p!


Sen såg vi på när Sverige förlorade i matchen mot Lettland (?)! Snälla varför va du tvungen att ligga o åla på isen när han sköt in straffen LIV???? annars tror jag sverige hade vunnit.. Eller jag hae hoppats på det.. Så nu kör Sverige en måste match mot Usa (?) någon dag framöver! Hoppas att ni vinner, men om ni förlorade mot Lettland, så kommr ni nog att loooooosa mot Usa (?). Men man ska aldrig säga aldrig! under tiden åt vi goood pasta! Jag sa att jag inte ville ha, men eva visste att jag ville ha egentligen, som jag ville, och gjorde till mig iaf! Jag är en tjej som ibland säger nej fast jag egentligen menar ja! Förvirrande för både mig o min omgivning!

Nästa helg börjar en av mina trippar i Sverige. Då ska jag åka ner till Västervik! Ska bli mysigt o hälsa på min farmor o farfar! Vi ska sen ha en heldag, nästan, i Kalmar där vi bara ska njuta av solen (som vi hoppas lyser då!)

Sen har min underbara kompis Zandra flyttat hem till Hudik.. Såååå tråkigt. För det första att hon har flyttat och för att hon gjorde slut med sin pojkvän. Dom hade vart tillsammans snart 3 år! Tråkigt tråkigt! Får åka o hälsa på henne helg enkelt ;)!


nej nu ska jag göra något :D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0