miss you!

Den är så himla bra! Älskar den filmen! Jag o anne såg den igår.. Hon hade aldrig sett den o ställde tusen frågor. Jag har sett den redan med alex. Så nu har jag fått bok 2 av emelie på talbok. 1an har jag redan! Min kusin Erica sträckläste den i julas och jag undrar varför hon läste den så fort. Och nu förstår jag :)!

Så nu har jag börjat o lyssna på 1an. Sen ska jag lyssna på 2an och bara längta tills film 2 kommer ut på bio, vilket jag hoppas är snart hehe ;D!

Idag ska jag kanske träffa alex! ska bli mysigt! Länge sen vi sågs nu.. i söndags morse för att va exakt ;p! Hoppas han kan släpppa sin skola för en kväll och mysa med mig ist!

Blev ingen träning idag. Måste vila min lilla kropp, så den återhämtar sig, så jag inte sliter ut den! Får bli imorgon ist :)!

Nej nu ska jag chilla lite o smälta maten!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0