Min majmånad!

Idag fick jag brev ifrån en folhögskola som heter Högalid som ligger i Kalmar.
Min maj kommer bli jag att resa mycket. Det kommer hända mycket roliga saker i maj! and me liiike!!

3 maj kommer mina släktingar och firar mig, 4 maj fyller jag år. 10 maj åker jag till västervik för att sen den 11 åka till Kalmar för att gå på "skolintervju". Den 14e ska jag till Västervik igen för att fira farmor o farfar! 23e maj blir det bröllop.
Den 28e maj ska jag till Göteborg och hälsa på min syser och så den 29e ska jag på en annan skolintervju, Löftadalen.
Roligt :D! Sen när jag har kommit hem från Göteborg, är det bara en veckan kvar tills vi ska till Usa :)! Hoppas maj går fort ;D!
Sen ska jag hinna göra en massa andra saker med!

Men nu är nu! Ikväll ska jag och alex på bio! vi ska se Fast and Furious! Sen ska vi hem o myyysa! Inte setts så mycket denna vecka!
Imorgon ska jag grilla! Ska bli asgott. Vi blir ett par styckna i Ektorp! nice! sen ska dom andra ut, men får se om jag hänger med. Sen kanske det är asslappt och bara sitta och grilla o ha det gött! Första grillkvällen!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad mycket roliga saker Sarah =D Hoppas du kommer in på någon av skolorna =) Puss!

2009-04-25 @ 09:10:35
URL: http://fotografemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0