Löftadalens folkhögskola

iiihhh dom hörde av sig idag :D!!! Va roligt det skulle va om jag kom in där. Men skulle nog helst komma in i Kalmar. IAF, å ska jag på intervju dit den 29/5. Är så nervö redan nu.. Blir nog bra det där!!

Igår så myste jag med alex lite! Va länge sen vi sågs och det va supermysigt att träffa och va med han lite innan vi gick o la oss o sov!!

Ska träna sen! Om jag klarar det! Är så superglad nämligen! Skulle iofs firas! Men jag har ju inte kommit in riktigt än, men det är ju bättre än att dom inte vill träffa mig alls hehe ;p!

Och så vart det lite prat om jobb idag med! Det känns ju inte heller helt fel! Men får se hur det blir med det! Skulle va rätt så nice! VIlken dag detta ser ut att bli :D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0