jag ska aldrig aldrig aldrig aldrig..

aldirg mer säga att jag aldrig mer ska dricka, för det stämmer inte! Så säger 110% av sveriges ungdomar varje söndag ;)! haha!

På lördagen var jag i vasaparken ett tag med Eva och Matte. Dom satt o pimpla cider och öl! Sen gick matte o jag o eva satt kvar ett tag o babbla ;)! Det var mysigt! Sen när jag gick upp, så kom bea 5 minuter senare och vi åkte till Strömmen vid skvallertorget med en varsin glass! Där träffade vi nåra va hennes kompisar och såg på när dom va asbakis och lite små fulla samtidigt ;)! Sen körde vi hem till Eva och där skulle Eva och Anna grilla, men grillen dog typ och dom fick steka köttet. Sen åt jag upp deras pommes mohaha!

Senare kom det lite fler tjejer och vi körde lite Jag har aldrig.. Till slut gav vi upp, när folket började prata om andra saker hehe! Sen kom det mer olk och sen ännu fler.

Till slut åkte vi ner till Palace och gick in. Där var det massor med folk. Det var roligt. Sen så rockade vi loss på dansgolvet sen gick jag hem! Det va skit kul :D!

I söndags däremot var det inte lika roligt. Men jag överlevde den dagen med ;p! På kvällen sen åkte jag till alex och vi myste och kom fram till att vi inte kommer ses så mycket i maj :(. Men vi har en jättemysig Usa resa att se fram emot :)!

Nu ska jag göra nått vettigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0