hellu

min helg va rätt okej! gjore inte så mkt vilket resulterade i att jag va nykter! Well done!

På fredagen var jag hemma o myste. Senare kom min man o då vart den ännu mysigare!

På lördag hade min kusin sin svensexa och han pratade i hörsalsparken! det va roligt.. Han pratade för Moderaterna, men han är Socialdomekrat! Tur att han va full o glad hehe! Han hade deckat när han solade solarium! Hård dag för han ;)!
På kvällen så drog jag till evelinas brorsa, bruno, o dom festade lite och jag drack inget! Sen gick dom till Palace o det var stressigt för dom! Jag o emma stod o pratade lite om livet innan hennes brorsa kom o hämta upp henne o hon åkte hem till sig o jag hem till mig.. Runt halv 4- 4 så cyklade jag hem till alex. inte lika glad, men det redde ut sig.

Under veckan så har solen lyst och alla har vart glada! På måndagen kom jag till eva med en glass i handen o log snällt! senare så satt jag o eva i Oxelparken o myste med lite kebab o vin. Slutade med att Becca, Matte, jag o Eva körde Sanningen eller Konsekvens! Det va roligt!

På tisdagen så tränade jag body pump. Det va lääänge sen. Och det kändes. När jag kom hem så var min kropp helt ur balans o jag va helt snurrig. Men det gick över efter nåra timmar. Sen så vann Färjestad med och det va niice ;)!

Idag har jag vart på ett möte, myst lite med alex med käk o framtidsprat... hehe ;p!! vi käkade på Pasta snäckan, som jag så vackert kallar det ;D! Ikväll ska jag träffa Adam o Ida! Vi ska sätta oss nån stanns o dricka lite öl o snacka lite skit! Va sjukt länge sen vi sågs, så det ska bli jättekul =)!!

snart är det valborg, sen fyller jag år, sen ska jag till västervik för att fira min farmor o farfar som fyller 70 år, sen ska jag på bröllop, sen ska jag till usa :D! inte långt kvar till alla grejer :D! hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0