min nyktra helg

efter skogsröjet, bestämde jag mig för att va nykter helgen efter.. och jag höll va jag lovade, som jag oftast brukar göra!!!

På fredagen så svullade jag och anne med lite pizza.. blää! sen gick hon på party, fast jag såg att hon ville så gärna va hemma.. men med lite vin, så kom hon igång ;)! hon är lite som jag ;p!

sen kom eva, simon och andreas hit och dom drack lite.. Simon somnade dock för han hade tydligen vart vaken länge länge och jag o ante satt och pratade om Norge!! Sen så gick eva ut, och jag tror att simon o ante åkte hem..

När dom gick tänkte jag se på lite scrubs, men då kom anne o två av hennes kompisar hit.. Så då vart det lite tooooorkel i knipa!! hahahahah borås minnen som fan ;)!!!!! sen så kom alex o så somnade vi.. asnice att han kom hit med lite tjat dock ;)!!

sen sov vi länge länge på lördagen och sen jag hade astråkigt hela lördan.. Så på kvällen ringde jag zandra och hon sa att jag kunde komma förbi.. Men sen så började kompispontus hettsa mig på msn att jag skulle komma bort o dricka med han, för bempa hade deckat (sällan ;p). Eller som han så fint uttrycker det - jag tar en powernap ;)!

aja, jag kom bort sen iaf och det hade visat sig att pontus, bempa och tom hade vart på kryssning :)!! Så dom va på g!!! Sen så var en tjej som heter Kim där med.. Hon hade lite speciell musiksmak, men jag o pontus styrde upp det där med musiken ;)!! Med lite skön takida och annat bra softrock musik!

Där iaf så försökte pontus verkligen få mig o dricka.. Men jag höll mitt löfte ;)!

Pontus - Jag ser att du vill ha sprit Sarah... Jag ser det på dina ögon!

Sarah - Ja det skulle va gott med lite turkisk peppar, men nej, jag ska inte ha..!

Pontus - Säg så att du menar det och titta mig i ögonen när du sägert!!!

hahahaha för roligt hos bempa..


Sen drog jag till Zandra och där pratade vi massor!!!!! Astrevligt var det där.. Vi kom fram till att vi inte hade setts på aslänge.. Då kom vi fram till att vi ska träffas oftare!!!

Sen så åkte jag hem och med bara lite (!) övertalning fick jag hit alex, igen!!!


Sen på söndan så var jag uttråkad, så jag åkte till eva ett tag på kvällen!!!


Idag har jag köpt 3 böcker.. ska säga er att det är första gången som jag köper böcker själv, för mina pengar.. the dirt, jätten i spegeln och de oskuldsfulla.
är snart klar med jätten i spegeln.. Ska snart ta tag i De oskuldsfulla!!!!

men nu ska jag gå o träna :)!! Har väntat hela dan på afro power dance!!! shake shake!!

ha de!


Kommentarer
Postat av: Big P

JAg blir omskriven ännu en gång;D

2008-09-11 @ 21:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0