helg och viktminskning ;p

I fredags va jag o alex på bio =)! Vi såg Wanted och den va väldigt bra!! Rekommenderar den verkligen! Sen åkte vi hem och pratade lite sen kom anne hem och jag gjorde allt för att få henne att laga mat åt mig! Men hon vägrade, så vi gick o la oss och sov ist!!!

sen vart det party på lördan! Vi va hemma hos Bea och Malin va väldigt glad!! Jag med! Vi pratade massor, för vi har inte setts på väldigt länge!!! Va superkul!!!

Sen så yrade jag hem och hittade ne taxi.. La mig ner i sängen och somnade rätt fort ;p!!!

sen på söndan gick jag ner mellan 1,5-2 kg.. Hahah! aa ni.. Vägde mig på gymet på torsdan o då stod den på 49,5.. Vilket betyder för det första - viktminskning med typ 1,5-2 kg sen sist jag vägde mig (typ i början av sommaren). jag  vägde mig igår kväll, då stod vågen på 47,4 lr nått sånt.. Och sen i morse när jag vägde mig var det nere på 46,3.. OMG säger jag bara.. Snacka om bantning.. Hade ingen magsäck när jag la mig igår kan jag lova ;p!!! Men det var inte en rolig banting.. Undra vad jag väger nu hehe ;p!


Men dom kilorna kommer jag snabbt upp igen, för nu är det träningsvecka igen :D!!!!! Ska väl dricka nåra liter och äta ett par kilo kött lr nått sånt innan ;)!!!


Fick tillbaks mitt dataprov idag.. 35.. 37 va mvg.. Men men!!! heheh! och imorrn har jag psykologi prov.. Hmm..


så det blir o plugga och äta nu i några timmar, sen träning runt halv 7, fhv ska vi väl säga ;p!!!!

hade en rolig helg iaf och en supermysig söndag med min fina alex!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0