1 år och 11 månader!

Efter att ha haft en nykter helg och en bra vecka med träning, så sket sig allt på fredan!

Jag och Eva hade nada att göra på fredagkvällen och efter mycket om och men kom vi iväg till hennes kompis Johan och hans kompis till deras lilla lya! Sen där vart det lite dricka! Efter ett tag gick vi ner till palace och hugo o yrade, men gick aldrig in hehe!! kom hem och möttes av en nyvaken mamma som inte va fullt så glad, eftersom Eva hade ringt o väcket henne halv 3 lr va klockan nu va ;)!
Jag skulle då lägga mig o se på en film (hahaha tjena), men somnade och låg i koma hela natten!

Jag ska skaffa smsblockering på min mobil på fyllan, bara så ni vet!! haha aa va ska man säga ;p!

sen på lördagen va jag inte riktigt 100 % i form hahahahha!! men jag överlevde det med konstigt nog (!) och begav mig till bempas lya för att partaja lite med dom!!!

där shottades sambuca och pontus och toni drog en liten liten liten liten klunk av 96% sprit.. Jag sa nej tack, jag avstår ;p!!

Det pratades en hel del och varsegod Pontus va astrött och ville ta en powernap när jag äntligen hade kommit hehehe ;)!! Vi snackade lite om allt möjligt och hade väldigt kul och trevligt!!

Sen drog vi vidare till hanna och satte oss i offside läge ;)! men eftersom jag är en sån trevlig och social tjej så pratade jag lite med tjejerna som va där och kom fram till att vi hade nåra gemensamma bekanta! sen dumpade jag tjejerna gick in och tog ett glas vatten med pontus och för att sen gå ut o fortsätta med min drink!!!
anyway, så kom vi till Hugo och där inne vart det fullt liv.. Jag träffade min lilla partyEva som vart glad över att se mig, så klart haha :D!

sen åkte jag hem runt typ halv 2, åkte hem och skickade sms (igen) och efter två timmar sittandes i köket och i mitt rum, kom alex med kebab! Vilket jag inte åt nått av!!
sen så gosade jag o alex lite och hade jättemysigt!! Hade ju inte sett han på en dag så det va supermysigt! vi grattade varann, för igår firade vi 1 år och 11 månader!!!!

på morgonen så mådde jag bra och jag o alex låg o diskuterade livets frågor.. Och han hade väl svar på dom flesta ;)!! haha!!

under dagen vart det snytningar, nysningar, våffel ätning, en sväng till bibban, läsning i min psykologi bok, sov, väcktes av min mor och sen vart det räkor för hela slanten här hemma hehe!! asgott med räkor asså mumma!!!!

sen vart det en lååååååååång och seg väntan på att alex skulle bli klar och runt 23 satt vi på blind dating!!! rätt rolig och gullig film! Vi hade supermysigt, självklart, och sen somnade vi.. Dessvärre drömde jag en sån jävla hemsk drömm i natt.. USCH! Sen vaknade jag o hoppades att den skulle försvinna, men det är klart att jag ska fortsätta drömma... Det var inte en rolig drömm..

så nu sitter jag här o glor.. Ska nog ta en powernap innan jag drar till skolan! Idag ska jag träna träna träna! fan va skönt det ska bli :)!!

Älskar dig min fina :)! ♥




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0