tele2 räkning

idag fick jag en räkning från tele2.. neeeeeeeeeeeeeeej tänkte jag, hur mycket är det den här gången.. har haft skyhöga räkningar alla jävla månader... sen kollade jag, 0 kr! Jag vart så glad, att jag var tungen att ringa till min mor och frågade hur man betalar in 0 kr till dom..

snart kommer du =)! inte så überlångt nu iaf =)! längtar grymt mycket.. saknar dig massor..

spännande match igår asså.. vilken hjälte han är van der Sar =D! inte lika grym som jag, men nära är han allt :D!

i helgen är det avskedsfest för svenskarna i Norge och jag är inte där :(.. hade vart askul, men men.. hoppas ni får det iaf =)! och rille.. se till o sov ordentligt innan ;)!

hmm blir det donken ikväll eller..?


image276
hehe jag o syrran =p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0