sol o motion

i natt drömde jag en underbar drömm.. sen när jag vaknade vart jagsjukt besviken..

Idag kör Ifk mot Aik. jag o eva ska kanke gå! beror på väder o om vi kommer in öht ;p!

igår fixade jag mitt sol o motions kort, så nu blir det träning för hela slanten, nice nice.. börjar idag med Afropower dance.. kul :)!

i helgen blir det lugnt! än så länge iaf.. hoppas det håller i sig.. ska nog bli skönt..

o alex är kvar i norge :(.. så himla tråkigt.. vill att du ska komma hem.. det är det enda jag vill.. älskar dig min snygging!

nu ska jag iväg på alla ärenden som ska göras idag.. vilket är ganska nåra konstigt nog.. har haft fullt upp hela veckan.. gjort massa saker :D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0