Sanna - rfl bruden ;)

kommer ihåg några gånger då min trofassta vän, Sanna i från götet, har gjort bort sig lite inför vår förening..
detta inträffade runt 2005 och 2006.

2005: Halmstad
Alla vi ungdomar åker in till Halmstad city (weeey), och ska parta lite. Varav många var inte är över 18.. sanna var inte det. Sanna blev så full att hon gör bort sig, ska inte gå in på detaljer, men så var det iaf.
Dagen efter mådde inte hon så bra.. inte så konstigt mtp allt hon hade fått i sig när nåra utav oss drog på krogen ;p! Sanna gjorde allt för att det inte skulle synas, men när hon höll Aftonbladet för sitt ansikte, då mådde hon inte alls bra... den dan var en rolig dag. förutom att jag kastade sönder ett vas, det va inte poppis.. haha

2006: Hassela (skidort)
Sanna och jag åker skidor/snowboard. Efter en tuff dag tycker vi att vi är värda lite drinkar.. Sanna och jag tar det lugnt och nåra till kommer och vi ser till så alla kommer in på det enda stället - hotellet i hassela. Vi är endå rät lugna och så, gör inte så mycket väsen av sig.
Men sen när jag går ner till mitt o sannas rum, drar nästan alla andra, (orkar inte skriva alla, är så många), drar vidare på en efterfest hos ett par killar, som anne och nåra till, inte jag ska jag poängtera.
IAF så timmarna gick o runt 5 så vaknade jag o ingen sanna där, äsch tänkte jag och somnade om. Sen runt 8 på morgonen kommer anne in och sa att sanna har däckat hos dom dom följde med på efterfest. HAHAH säger jag. Sannas kom till vårt rum iaf halvfnittrande och OERHÖRT yr och full hihi!
Vill inte ens veta hur mycket hon hade fått i sig där.. det vet nog ingen =p! vet bara att jag skrattade som fan och att jag mobbar sanna fortfarande..

Sanna är en av dom skönaste och roligaste personerna jag känner! vi har samma låga humor ;)!
jag har skrattat åt detta så många gånger åt just dom gångerna, och det är lika roligt varje gång, enligt mig inte enligt sanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0