nykterist - javisst

idag är det 5 dagar kvar tills Alex kommer hem =)!

Helgen då.. Jo eftersom jag skulle på intervju på söndag, så vart det en lugn helg.. hela helgen (applåd till mig hehe nerå)

På fredagen vart det lugnt hemma hos bempa.. såg på lite film, snackade lite, sen vart det hemgång.
"Känner du tjejen som har rekord på att upskatta tid?!"
hahaha jaaa du.. bästa vännen till mig ;p!
"känner du killen som inte går in på en resturang med vilka kläder som helst?!"
ja det måste va min tvilling.. hehehe
fick en xider o skulle dricka den, men magfan sa nej asså...? hmmm,.

sen på lördagen vart det schlager för hela slanten.. vi var typ 10 personer hemma hos shorty och kollade, buade, skrattade o sjöng.. en del bidrag var verkligen hemska asså.. usch.. synd att vi inte hamnade på vänstra spalten.. det sög ju.. men Norge däremot, det va andra grejjer ;)! kom rätt högt har jag för mig =)!

Sen kom söndan...
jag gick på intervjun som varade i 5 min! hejja! va sjukt sugen på att gå ut på lördan, men som sagt,. man vill ju inte komma dit o lukta sprit, se astrött ut och se röd ut i ögonen... det uppskattas nog inte :D! men det höll mig nykter haha. Sen så traska jag över till shortys jobb o snackade lite med henne! trevligt trevligt! sen fick jag vänta 26 min på bussen som till slut kom..

min pappa fyllde år i går med =)! grattis! och så var det mors dag med! Grattis! mamma, pappa, jag o anne gick på trädgårn' (uteställe som bara är öppet på sommaren). Där fick jag en smarrig hamburgare och en cola ;)! matvraket själv fick i sig en hel, som är stoooor, och sen va jag mätt resten av kvällen, hejja.

Låg på en plast spikmatta igår.. shiiiit va ont det gjorde i början, men sen så vart det rätt bekvämt.. man låg rätt rakt om jag säger så haha.. men sen vart jag helt varm i min rygg.. det va rätt nice ;)!!

image278


bye

Sarah: "jag blir nästan smartare på fyllan än vad jag är när jag är nykter.."
tystnad...
Sarah: "Jag VET vad du tänker, så säg inget..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0