"jag ska inte..."

helgen innan denna helg som har vart, sa jag till mig själv att jag inte ska dricka mer denna månad för att spara pengar.. men ack va fel jag har.. tors-lörd denna helg.. iofs gick hela kalaset på runt 100 kr, så det va inte så farligt..

I torsdags fick jag ett sms av pontus att han ville att vi skulle dricka lite öl på trädgår'n.. solen sken o det va varmt, så självklart skulle det va trevligt.. Det slutade med att jag o eva hamnade på Wasa (!). Hade sjukt kul iaf och det var så roligt :D! Man vet aldrig med mig o eva asså...

På fredan fick jag ett till sms av pontus att han o fidde skulle sitta i vasaparken och dricka öl, men han hamnade på otten o dit ville inte vi. Så jag o eva va på grill fest på min gård med mina grannar hahaha. Där satt jag o eva och pimpla vin, sen gick vi ner på stan o häcka, men inget hände, så vi åkte hem.. "Läcke med drill" hahahha!

På lördan var jag med min underbara amanda i solen i ett par timmar.. Under tiden bestämde vi att vi skule på en liten fest.. Antalet personer sjönk rätt mycket haha.. Vi trodde att vi skulle ut, men så blev inte läget.. Det avr rätt mycket prat om Cromwell, men vi tyckte att det inte spelade nån roll va vi gjorde..
"Jag har minst 26 liter soda water hemma, så det är lugnt.."
"Är det passion eller jordgubbssmak nu?"
hahaha hela glaset va typ gult, så självklart var det passion.. det var jag som va lite smått vilsen och fick säkert en blondinstämpel :p!
"Men sarah, hacka inte gurkan och paprikan som i tacos.. gör hela gurk och paprikaskivor"
för dom som vet, hatar jag o laga mat, men självklart skulle vi göra det.. det vart soppa o nyttiga mackor haha! jag gjorde fel, så jag blev typ utkastad från köket.. fan va elakt ;p!


Sen kom söndan och jag var rätt sliten om vi säger så.. Lagom yr i huvet kom min mamma in till deras sovrum och sa att jag skulle byta rum.. Lite smått (säkert) dragen gick jag till annes rum.. Amanda sov i mitt.. Sen kom amanda in och sa att hon skulle åka hem.. Jag satt på mig mina kläder fort o hoppa in i min säng.. Ohh den är så skön :D!
Efter jag vaknade gick jag till vasaparken (har nog solat 7-8 timmar känns det som sen fredag dag till söndag em..) Men det har gett resultat :D! fint fint!

så nu är det måndag.. fortfarande lite halvsliten, men ändå i liv haha! idag ska jag  till cue bar o söka jobb, sen till hageby o köpa mat till mina djur, sen lär jag somna rätt bra efter träningen ;p!

men det är nån som saknas här hemma.. o det är rätt långt kvar innan vi ses med... suck så tråkigt det är o sova själv usch.. men sen blir allt bra igen :)!! love you alex!

denna vecka ska jag även få massage.. har velat fått det i minst ett halvår.. men nu äntligen :D! ska bli rätt nice ;)!

ha de..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0