drömmar

i natt drömmde jag att jag hittade 20 000 kr på i norrköping..sen blev typ alla pengar snodda fan.. fatta hur ledsen jag vart när jag vaknade...

har även dom senaste nätterna drömmt att jag o alex har bråkat.. men jag har sagt det förut o jag säger det igen (;p), jag måste ha nån o bråka med och eftersom han inte är här, så får jag fajtas med han i mina drömmar..
Och inte nog med det.. I dag firar vi 1 år o 7 månader :)! Älskar dig min snygging!!!

Men den får jag fira på gymmet o kanske med eva haha! http://www.ihennesskor.blogspot.com/  så typiskt oss!
hahahahahha bästa sättet at förklara mig o eva ;)!!! hehe!! så sött!

tränade i måndags.. har träningsvärk så jag knappt kan gå, så jag får se när och om massagen blir ;p! hoppas massören inte masserar mina ben, då blir det fajt hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0