club aqua och hockey

i torsdags vart det utgång.. väldigt kul.. va techno musik, inte riktigt min o evas stil, men vi hängde med ut iaf =)! under kvällen vi spelade 21.. "kärlek" haha aa..

sen så rockade vi loss på dansgolvet och jag träffade jag fille  "känn va svettig jag är sarah" "nej helst inte", sen vart det hans panna mot min panna haha!
Berg - "Jag visste inte att du va en sån här" (som gillade sån musik)
Sarah - "Nej inte jag heller ;p"
aa.. vilken kväll! träffade rätt många som jag inte visste skulle va där!
Eva: "jag känner mig rätt påklädd i skillnad mot dom andra tjejerna ;p"

sen så vart det fredag.. det va en lång och seg dag.. eva sov till 16.30 typ medans jag va uppe vid 13 typ.. sprang runt i lägenheten o yra ;p! sen somnade jag runt 16 (framför hehe) i soffan, sen kom eva o väckte mig..

På kvällen sen så vart det först en tråkig hockey match ryssland - finland, som jag lika gärna kunde ha struntat i.. sen så traska jag o eva i regnet hem till bempa och såg på sverige - kanada.. oj oj vilken match säger jag bara :D! njöt tills jag insåg att vi förlorade..  sen så gick eva o jag hem, men inte i regnet..

jag försökte hålla mig vaken medans vi såg på film och eva frågade frågor som svaret var "mm" på alla.. sen vaknade jag av ett ryck.. satt mig typ upp i sängen.. då drömmde jag att nån skrämde mig så jävla mycket.. eva vart nästan lika rädd som jag haha ;p!

o nu är det lördag.. då ska jag till shorty o festa lite =)! yeah ;)!
image263

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0