äntligen :D

I natt / söndag morgon kommer alex hem :)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! så om typ många timmar ligger vi o myser!!!..

vaknade halv 8 i morse o kan fan inte somna om alls.. sjukt segt.. ska väl sätta på lite scrubs avsnitt eller nått..

Igår hade De Geer deras studentbal =)! Alla var så fina, så jag o mamma blev nästan tårögda.. Det vart sjukt stressigt för anne o hanna iaf ;p!
Anne : - Oh neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej. Jag glömde ta på mig deo o parfym... Fan.. och jag som va ute igår med..
lilla gumman... tur att du inte luktar svett som du jämnt säger ;)!!
Anne va jättefin i sin långa gula klänning.. Lockade hennes löshår + rktiga hår i 1½ timme igår.. Inte lite uttråkad jag var när jag var klar.. Det var sjukt mkt hår, men fin vart hon :D!

Sen bjöd mamma mig o pappa på spicy hot (mumma) och sen bjöd pappa mig på drink och då vart jag gladare =)! sjukt nice! vi satt på balkongen och diskuterade lite allt möjligt! Riktigt trevligt! Dom är så trevliga mina föräldrar :D!

Aja, ska väl försöka sova nu, så tiden går fortare tills min älskling kommer hem :D!!! Älskar dig fruktansvärt mycket =)!



image281
hahaha läckert ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0