80% alkohol tack

i helgen vart det favorit (not) i repris för min del och shorty fick va med om ett o annat haha..

jag, jocke, zagge, bempa o sofie smådrack lite hos bempa innan vi, till slut, kom till shorty.. dit kanske jag aldrig skulle ha gått??? hahahah man kan ju ifråga sätta sig det nu i efterhand, mtp va som slank ner i min mage..
Shorty - Här Sarah, ta en shott..
Jag luktade lite på den,
Jag - Ja, visst varför inte.
FEEEEEEEEEEEEEEEEEL!
Shorty lurade i mig 80% absinth.. aj aj aj aj..
Bempa - Ehh jag känner inte dig så väl sarah, men du kanske borde dricka vatten?
jo så hela kvällen drack jag vatten.. jag va på väg att ta en klunk av groggen, men ikke.. det sa nej...

kommer ihåg lite av shortys förfest, men det är inte mkt..
läste sms idag vad jag hade skickat, för jag trodde att jag hade tagit mitt förnuft till fånga och inte skriva nåra sms, men det är klart att jag ska göra tvärtom.. ska lämna min mobil hemma, så jag slipper att skicka sms... suck.. dom flesta va till emelie, syrran, som informerade mig om sverige matchen, men det brydde jag mig inte ett skit om.. hon fick nåra konstiga svar, så hon anade väl att nått konstigt va med hennes lillasyster hehe! men det va inte så mycket mer än till emelie.. som tur va hahah!
Sarah - Vem står i hela sv matchen?
Emelie - Liv
Sarah - aa det säger ju allt! hade han sin tid o den är fan inte nu.
hahaha ett utdrag av mitt smsbomb mot emelie ;p!

träffade macke o carro hos shorty som jag inte har träffat på länge, och det var väl trevligt :)!

sen på söndan vart det en lååååååååååååååång dag... oj oj.. men jag mådde bra o det var nog tack vare mina goda tomater som jag skar så vackert hahahaha!

så var det final i hockeyn med.. underbart o se.. sen att matchen aldrig tog slut, det va ju lite segt ;p!

fjollrow hahahahhaha. vilket jävla roligt efternamn eller hur ;p!

eller va det nu va han hette den ryska hockeyspelaren.. roligt me fjoll i början iaf :D!

o alex kommer aldrig hem känns det som.. men snart så kommer du hem :D! saknar dig ruggit jävla mycket asså :(! ska bli underbart när du kommer hem! längtar masssa :D! Puss


Kommentarer
Postat av: Emelie

Självklart lägger du upp bilder som visar min finaste sida Sarah ;) haha!

2008-05-20 @ 09:13:12
URL: http://shortiiis.blogg.se
Postat av: Eva

Hahahah en rolig kväll ;)

2008-05-20 @ 14:53:03
URL: http://Ihennesskor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0