syrran på besök

I måndags åkte jag o alex till västervik. Där hälsade vi på min farmor o farfar och ida ;)!
Vi kom iväg iaf och det är ju bra hihi! Det var supermysigt där!

Igår fyllde min mor 46 år! Vi delade ut lite presenter till henne, åt god mat och spelade kort.
Sen så gick jag o emelie, min syster från göteborg, ut på alla krogar som finns i Norrköping typ. Vi va på Deli, Teaterbaren, Palace (söööög), Otten och sen Hugo. Det var riktigt roligt igår :D! Jag o sist har inte setts sen typ september, så vi pratade på! Men nu åkte hon, mamma o pappa till västervik och jag o anne är kvar hemma.

Ikväll ska jag till amanda med eva och sofia! Får se vad vi hittar på. Kanske ser på nån film på amandas nya tv ;)!

Nu börjar jag få iordning på min dator iaf.. Men bilder, musik, desperate housewives avsnitt (som jag ska glo på hela vägen till stavanger :D). Men alla bilder som jag inte har, kommer jag nog inte att få tillbaka..

Snart åker vi tillbaka, men det dröjer bara 3 helger tills jag o alex åker tillbaka! O då ska vi med till Paris :D! Det ska bli helt underbart, hoppas jag! Det är klart det kommer o bli det!!!!! Det är ju dig o mig vi pratar om älskling =)!

I morse när vi vaknade var det supermysigt att bara ligga kvar och sega med dig i sängen :)! Älskar dig alex ♥! Du är det finaste jag vet =)!
image230

Kommentarer
Postat av: Anonym

fina acneärr din kille har..

2008-04-15 @ 14:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0