skadeglädje och mixmegapol i 10 timmar..

Skadeglädje - bästa glädjen?
http://www.youtube.com/watch?v=eo1k3hcp3tM
Kommer ihåg den här filmen:
http://www.youtube.com/watch?v=Mfzg5w7NjMc&NR=1
En gammal klasskamrat skicka den och skrev som namn Sarah! Trodde de var nått på mig, men så var det den!

Jobbade 10 timmar idag.. Dvs 10 timmar Mixmegapol! Dom är rätt roliga på mornarna må jag erkänna! Dom roar mig i 3 timmar! Har även kvällen till ära roat mig med Desperate housewives OCH sjukt roliga klipp på youtube.. Skratta så jag grät.. Aa ni..

Helgen som kommer hända 3 bra saker (alla goda ting är 3):
1. Jag o Alex firar 1 år o 5 månader!
2. vi åker heeeeeeeeeeeeeeeeem!
3. Vi får lön... och det blir en ny kamera..!

Nu ska jag upp o se på mer Desperate housewives.. Det är ju så sjukt bra! Älskart!

Blir 10 timmar imorrn med och sen kina resturang med aron! Ska fira min 20 års jubileum! Eftersom dom andra killarna jobbar dag, så får jag slita med mig aron! hehe! Hittade dessutom massa pengar idag som jag trodde jag hade gjort av mig..! Men nej!

Helgen var rolig. Skönt att alex kom hem sen på söndan.. Saknade dig nämligen! Love love love love .... YOU =) ♥!

Sov gott alla som ska sova nu! Kan tipsa er om att söka på youtube på AFV... Det är grejjeer hihi!

image226
hihi

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sötnos, längtar tills du kommer hem =D

2008-03-11 @ 09:56:29
URL: http://shortiiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0