Sarah - en dålig passare

Japp veckan som gått :
I måndags så började en ny vecka! Jag o Alext tränade och han fick sig ett gott skratt.. För:
När man ska passa nån som ska köra tunga vikter.. Man ska inte låta Sarah passa iaf.. FÖR hon är så svag. Men alex struntade i det.. Så första gången: Jag drar i hans byxor.. 2:a gången: Jag petar på stången så den tippar åt höger..

Alex: "Nuddade du stången nyss?"
Sarah: "Japp"
Alex: "Aa jag kände det.. Ta på den i mitten ist"
Sarah: "Men vaddå? Ska jag springa framför dig o hjälpa dig upp eller?"
Alex: "Nej, men du får väl luta dig framåt"
Sarah: "Men då kommer jag säkert o göra så du tappar balansen o tappar stången + vikterna.. "
.....Men det slutade lyckligt iaf..

Alex: "Jag skulle vilja se dom riktiga tyngdlytarna.. när dom behöver ha en hjälpt och sen så drar passaren i lyftarens byxor! Hahahaha!".
Hahaha.. aa det var för roligt! Sen gjorde jag nått mer fel med den där stången.. 3 försök: 3 olika fel.. Sen gav vi upp och åkte hem! That's me =)!

Grattis till Ida som fyllde 21 år då i måndags =)!!

Sen vart det tisdag!
Då åkte jag o köpte min byrålåda :D! Jag o Alex tog en tripp till Ikea, käkade där och fick reda på ett o annat om han, haha, sen så köpte vi min fina byrå! Det finns 21 steg o på 2 timmar hann jag med 4 ;)! Det är klurigt, men jag ska fixat.. Alex hjälpte mig med rätt mycket, men jag fixade det klurigaste.. Än så länge ;)!

Sen igår var det onsdag och jag skulle åkt o tränat, men om inte Desperate Housewives o min lat man o min lata själ kommit ivägen, så skulle vi tränat... Så inget speciellt hände igår..

Sen är det torsdag.. Då flög min man hem.. Så då är det jag , rille, aron o pelle kvar.. O imorrn ska vi kanske spela bowling och på lördag ska dom på nån födelsedagsfest och jag ska med renate på personalfest!
Spännande!

Pratade med Eva i dag i evigheter.. Hon kommer hit 30 april o stannar hela helgen till den 4! då jag fyller år!!!
När jag kommer hem hoppas jag att hon har lärt sig en bakåtvolt , Sen ska hon ha ett plakat, (eller hur det stavas), där det står Sarah på och pomp pomps o skriker SARAH SARAH SARAH! Helst framför min port ;)! Sen kommer vålten och kanske en inövad dans =)? (gärna med kort kort o magtröja hihi :D)!

Ohh Sarah kom hem ikväll.. Jag väntar i vasaparken vid ruuutschkanan.. Ohh Saraahhhhh!
Hahahah vi är för sköna ;)!

Eva: "Man ska aldrig ge mig en karta, för jag kommer aldrig o hitta fram.. Gick vilse o 30 min.. Det skulle bara ha tatt 10 min, men du känner mig"
Sarah: "hahaha o jag hade skrattat inte hjälpt dig kan jag lova"
Killarna kommer bli tokiga på oss när du är här.. Vi kommer bara prata o skratta..

Eva: "Antingen har vi dålig humor o du lättroad eller så är det både och"
Sarah: "Det är både och!"

jaa mina älskade vänner.. Vad skulle livet va utan er.. Sjukt tråkigt iaf! Kommer hem om 9 dagar! Wuhuuu!

nu ska jag sova.. Ensam i vår säng älskling.. kommer bli så tomt :(.. älskar dig min fina alex♥!!

Sov gott alla!

Kommentarer
Postat av: Blondie

Hahahahha vi är för roliga

2008-03-06 @ 23:02:31
URL: http://ihennesskor.blogspot.com/
Postat av: Blondie

När vi fikade du vet när vi bara jaha sk avi gå hem? Hahaha ;)
Kommer du inte ihåg?

2008-03-07 @ 01:55:47
Postat av: sarah

jaa just det.. då vi hade snackat i mobilen typ 3 tim eller nått o sen träffades vi och skulle fika.. då va det tyst ;p!

2008-03-07 @ 07:23:34
URL: http://saraha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0