min far

min far o mor känner mig sjukt bra.. nästan läskigt..
Pappa (innan dom åkte till västervik):
- RÖR INTE VINET!
Jag (halvsnurrig):
- Nerå..

Mamma (orolig för att det ska komma hit en miljon personer, som det alltid gör när jag "tar hit nåra styckna")
- Och ta INTE hit nåra folk..
Jag (lite nervös på tonen)
- Men på söndag kommer eva, shorty, amanda o zandra hit.. är det okej..
Mamma (lättad...)
- Aa.. det är okej..

haha! min familj asså!

När jag o alex kom hit igår var det fullt liv, anne o ida satt här fulla o glada (som tur var hihi)!


men nu är det min tur :D!!!!

image233

Kommentarer
Postat av: Emelie

hihi så snällt av henne att vi får komma dit!
HUr dags ska vi vara hos dig? Jag slutar kl 18, måste åka buss hem som går 18.26, hemma sju kanske, måste duscha så kommer kanske inte förräns 8? är det okidoki? =) PUSS!

2008-03-23 @ 08:46:58
URL: http://shortiiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0