kiiiiinamat

idag efter hårt slit på jobbet, hehe, så åkte jag o aron o firade mitt 20 års jubileum! Vi käkade kina mat.. De var smarrigt... Men sen kom vi hem, helt mätta o trötta..

På lördag ska jag äta sjukt god mat.. Och på måndag ska jag göra ordning mig i håret! fan va nice. Ni ska få se hur fint det blir =)!


eva kanske inte kommer hit, men Anne gör det iaf =)! Hihi!

så nu ska jag sova! ska se lite desperate housewives =)! sen kommer den bästaste hem o kryper ner hos mig! längtar redan :D! älskar dig så mycket alex =)! love love love love!

puss!


image228
♥ Gammal men riktigt fin bild =)! ♥

Kommentarer
Postat av: Eva

Du vet att jag aldrig är omöjlig ;)

2008-03-12 @ 00:13:53
URL: http://Ihennesskor.blogspot.com
Postat av: Eva

Svar: Åh jaaaa ;) Heheh, det kan vi prata om vart ska vi vara då?
Heheh. Teqila teqila ;) När är du hemma imorgon? Ja snart ses vi.
Puss puss

2008-03-14 @ 15:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0