i stavanger

nu är vi tillbaka tll stavanger.

hade askul i lördags verkligen :D! fick med mig eva hihi!

men sen så åkte vi tillbaka. men innan det hade jag amanda shorty o eva en liten pizzakväll, där eva lagade pizza, amanda, shorty o jag la på ingridienser.. som alla vet så hatar jah att laga mat och när jag väl gör det, så blir det bara bränt eller fel..
 
jag har kommit på att jag har fan otur i mycket.. o alex vet i vad med.. förbannat säger jag bara..
ska jobba hela helgen, kuuuuuuuuuuul or not... men cash ;)!

Nu ska jag ner o käka lite, min mage har kurrat nu i nåra timmar, så jag ska väl nere o mätta den :D!

saknar er alla där hemma hur mycket som helst! Tur att det inte dröjjer så jättelång tid tills nästa gång jag kommer, det vill säga 19 april.. åker nattåg 18-19 med min favvo :D! Det ska bli supermysigt!
Sen ska du o jag ha 3 underbara dagar i Paris! Har längtat sen jag fick det i julklapp! du är underbar älskling!

Men nu ska jag se klart på pirates.. at the worlds end..

mitt fins hår dom jag gjorde ordning när jag var hemma :D!

 
image241

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0