She's kind of weak she's not too fine

Takida... thank you =)!

Your strength is so hard to find
I feel so much stronger now
the feeling's alright
Your words make me whole again
Those eyes cannot ever lie
you're so divine

vet att jag är lite efter med dom, men det är för jag lyssnar inte på sån musik egentligen, men jag ska lära mig.. bli en softrocker ;)!

...She's kind of weak she's not too fine
But I'm burning inside and I'm shaking again

....When she's gone I don't know
Please tell me if it's gonna happen?

burning inside, curly sue och reason to cry.. börjar sakta men säkert.. dom låtarna går om och om på min dator nu..
sen kommer dom andra låtarna!
- det är min grannes, kompis, kusins kompisar, som är kompisar med takida.. jag lovar!
ahahahah =p!

aja, storstädning idag! sjukt tråkigt, men vad ska man göra liksom.. astråkigt väder med, så det blir mys i soffan sen med en god bit mat och en bra film! nice nice! anne kanske kommer o ägnar nåra timmar med zoo tycoon ;)!

ska fixa till tatueringen.. hoppas på att den blir jävligt nice.. stora förhoppningar hihi!

säg mig nått som jag inte vet, tack!

puss

fin fin :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0