helgen

denna helg har vart väldigt rolig faktiskt..

i fredags va vi hos sarah. det var sarah, jag, eva, jocke, tommy, simon.. sen kom amanda o shorty och hälsade på! vi satt o skulle spela spel, men eftersom jag inte hade med mig nått spel, så satt dom andra o drack. jag försökte få i mig lite mousserande vin, men det gick helt enkelt inte..

sen på lördagen vart det barnkalas..
jag o anne åkte i en sprillans ny bil! asnice var den.. vår kusins barn fyllde 2 år =)! hur söt får man bli på en skala.. så satt vi där släkten o blåste såpbubblor hahahah.. nice =)!
sen kom vi hem och det var bara att gilla läget, för jag hann bara hem och byta om och sen åka till Skärblacka. Stressigt nog så kom vi iväg rätt skapligt ändå :D!

inget illamående när vi kom fram och det var ju bra det. sen så trillade det in folk en massa folk.
Jag och Ida skulle prompt spela kubb.. kaxiga och inställning med att vi skulle spöa dom rätt mycket.. slutade med förlust i 3 gånger i rad.. det var inte rättvist.. sen skulle jag och malin absolut spela mot jonas också, men vi fick spö där med, rätt så mycket faktiskt..
- Den här tjejen är aggressiv av sig..
- Ge mig lite öl, så blir jag bra i allt..
hihi
sen så efter ett par samtal så kom jag hem. och då va tanken att jag skulle gå in på hugos, men det var ingen idé.
eftersom jag inte hade nått batteri på min mobil, så fick jag gå till olika ställen som hade uppe så sent och ladda mobilen. heheheh.
- Jag förstår inte poängen? vad är poängen?
jaa ni :D..
slutade med att jag satt på en pizzeria och satt o snacka helt lonely och mobbad.. men jag ville prata, så vad ska man göra? Det var en väldigt rolig kväll!

va i vasaparken nyss.. så härligt o sitta där o chilla asså..

Idag är det även em final.. Spanien - Tyskland... jag tror på spanien =)! nu är jag riktigt hungrig asså.. anne ligger o sover, så hon lär nog inte vilja laga mat åt oss hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0