grattis alla studenter!

grattis alla studenter =)! framför allt till anne =)!

va ute i torsdags och oj oj va sjukt hemskt seg man va dagen efter.. ja o alex låg i sängen hela dan o bara sega... segare än den segaste jäveln ;)!

men torsdag började med annes utspring, käk o grejjer hos kusinen med massa folk.. sen åkte jag o emelie hem hit först o drack, sen drog vi till sarah där det va livat :D! sen stod vi i palace kön o vart nyktra, då föreslog emelie att hon o jag skulle shotta tequila.. och neej.. det skulle jag nog inte ha tagit, men nu vart det så..

sen kom fredan o jag chilla med min familj + grannarna :D! dom är för sköna :D! sen drog jag en jättesnabbis o hälsa på nåra kompisar, men åkte hem rätt fort.. kvällen slutade i alex säng =)!!!!

underbart o ha honom hemma ska ni veta! har saknat dig obeskrivligt mkt! men nu är du hemma :D!

och idag är det lördag.. vet inte så många om ska ut faktiskt.. alla är väl helt slut från studentveckan haha! anne slockna för länge sen här hemma ;p!

idag har jag vart på stan med shorty o kollat på bikini.. men neeej.. det fanns inget som passade henne ;)! inte för mörk o inte för ljus hihi! sen så lagade jag mat åt mig o min man! mysigt!!

men snart är det snart dags o krypa ner breve alex! mysigt värre :D!

nu kommer kama sutra reklamen! aa den är sjukt rolig :D!!!!!

aa o säkert att turkiet skulle spöa portugal med 14-0 haha roligt ;p!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0