Butterflies are free to fly and so they fly away

Midsommar afton... Jag är så hungrig, eva fixa en max hamburgare ;)!

Igår var tanken att vi skulle åka till lindö hos mr K (;p), men det vart långt ute på vishan ist.. Som jag har sagt; jag o eva är impulsiva! hihi! Så där hamnade vi med en massa folk.

Var väldigt trevligt och mkt skratt vart det.. Men en helt lagom fylla; inte för mkt och inte för lite, underbart helt enkelt.. Och då snappsade (!) jag skåne akvavit bläääää... men men :D! sen fick jag ryskt, eller nått sånt land, deras Ouzo.. nja det va väl inte en höjdare.. Så jag gjorde en blandning av:

power king, vitt vin, skåne akvavit, ouzon, lite cider OCH z-up.. hahaha.. äckligt, men den slank ner...
det pratades om att jag o eva ska till kalmar ikväll, men jag tror vi lägger ner det hehe! Men man ska fan aldrig säga aldrig.. vi har dock ingen stanns o sova, därför skiter vi i det!

kul var det igår, men inget bad, för fan va kallt det vart
Jag är för hjälpsam:

"Mina skor är uppe på taket, så om jag lyfter upp dig, så går du upp på taket och hämtar dom."
"jaa visst.. Varför inte.."

"- Vi i centerpartiet har med sammanhållning än dom i syd.. vi är inte så många, men vi är mkt bättre"
hahaha aaa ni!

gulliga emma som kom o hämta oss kl 3 på natten hejja! tror inte hon kommer hämta oss nån mer gång om hon inte vet att det är i stan ;)! Kom hem runt 20 över 4.. japp! hehe! Och eva som skulle upp o jobba kl 9, men upp kom hon.. Trött o dan, men det går bra..
ska träffa henne nu. Sen ska vi sova och sen ska vi på Sex and the city, sen får vi se vart vinden och spriten tar oss.. Vi som trodde att 3 liter vin skulle räcka, aa tjena säger jag bara..

fick nyss reda på att en kompis till mig o alex är i linköping och opererar huvet :(.. han kanske bara syr, men man vet aldrig. hoppas han klarar sig.. Men frågan är vad han gjorde... Fick veta att alex skulle komma direkt till mig om jag hamnade på sjukan - konstigt vore annars!

Nu ska jag duscha!

pusss hej!


Kommentarer
Postat av: jenny

ouzo är från grekland :D

2008-06-21 @ 18:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0