1 å och 8 månader och Ikeabesök

igår så vart jag o anne assugna på o dra till ikea o kolla på skohyllor o garderober.. Vi fick med oss Alex o Ljunga och under bilfärden fick ljunga på sig lite skvätt hehe! anne hade med sig en vattenpistol i form av en delfin hehe! så han vart lite blöt, sen så tog det slut på vägen hem, så han fick ingen chans att hämnas!

väl på ikea, så hittade vi en garderob, men sen så var alex bil för liten, typiskt.. Så den fick vi inte hem.. Då vart vi lite besvikna, lr mest anne ;p! Vi tog oss en break och satte oss i ett inrett rum där vi hittade nått slags Buzz spel.. Men folk tittade på oss lite för mycket, så vi gav upp!

sen så käkade gnällspikarna anne, alex o ljunga på Burger King. ALLT var fel, förutom min goda äppelpaj hihi :D! gnäll gnäll gnäll..

sen kom vi hem lagom till fotbollen.. på tal om det så spelar Sverige imorrn och jag är skyldig robban 20 kr.. se när han får dom hihi!

snart ska jag till eva o då ska vi snacka masssssa hahaha!


älskar min fina alex! vi firade 1 år och 8 månader i lördags! riktigt mysigt :)! såg på lite fotboll o hade det riktigt gosigt!

nu ska jag käka.. annes goda köttbullar samt hennes goda brunsås :D! smarrigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0