tvättfel

Idag är det den 14, vilket innebär att jag o alex firar 1 år o 3 månader idag! Grattis till oss!! Pusss
sitter här uppe i min ensamhet och gör en film! ni kommer säkert o se den här och på facebook.. inte för den är så såvr gjord, men det kan va kul o se.. dock inga filmer i filmen, men vi får överleva med dom roliga o härliga låtarna jag har valt.. o inte på tal om korten med :D!!!!!

En vacker dag ska jag ladda ner ALLA desperate housewives avsnitt.. då är jag i tv heaven!!

jag ska också påpeka att hag är sämst i och tvätta.. fråga alla jag bor med, framförallt pelle o alex.. det var nämligen alex's tvätt som jag råkade göra fel på.. jag krympte inget eller nått.. det blev bara lite extra blött.. =)! Så nu tvättar jag mina handdukar och hoppas att jag inte gör samma misstag igen.. det skulle ju va extra pinsamt..

jag ska också säga att jag är skyldig 20 min av mitt liv till aron, för jag råkade göra så vi missade bussen precis o fick vänta 20 min.. det blåste o regna = regn åt sidan i kyla.. inte kul! men vi kom hem och va skönt det var med en varm dusch.. här kan man inte duscha så länge, för vamr vattnet ska ju räcka till alla.. bla bla bla.. Jag är bland dom snabbaste på att duscha här.. det kan alla hålla med om..
Imorgon är det tisdag.. nice.. då är det bara onsdag, trosdag o sen är det fredag =)!
På tal om det så kan jag ju ta helgen i korta drag...
På fredan vart det pizzaoch alla ville först dela med mig, men sen sa aron att han tyckte att jag åt sjukt mycket, (stämmer haha), så då bestämdes det tydligen att vi skulle ha slize ist.. På kvällen vart det chill..

Aron drack lite (haha) captain morgan o pelle börja hammra kl 1 på natten! pelle var vår städgud.. han hade uppenbarligen astråkigt, som jag, fast han städade och det gjorde inte jag.. Sen kom han till mig o fråga om jag kunde hjälpa till med en sak.. självklart gjorde jag det o då kom en arg och bitsk rille ut ur rummet o skrek att pelle inte skulle spika så här dags.. aron, pelle o alex åkte ut o cruisa (;p) med bilen och hämtade upp en va min o arons arbetskamrat, som va helt tankad = asfull hehe! sen somnade jago vaknade av en iskall alex.. mysigt =p..

Sen kom lördan.
Alex skulle prompt va nykter, även fast dom kom med en 70 cl sprit på sängen med ljus o allt.. men ack man skall icke falla.. o det gjorde han inte.. Ist så myste jag o alex till det lite extra med god mat =)!

Fille, Aron, Pelle o Rille gick ut för ovanlighetens skull (;p), sen kom dom hem runt 3 kanske(??) o hade efterfest hos oss!! först kom fille helt ensam och undra vart alla var, sen fick vi svaret.. Aron kom upp i vårt rum och började hettsa om sin mobil, som uppenbarligen var "borta". .sen puttade jag till honom lite lätt, så han ramlade in i pelles rum (det är typ vid vår dörr..) Men efetrsom jag inte har nått bildbevis,(fan), så har det inte hänt enligt aron... men jag vet hehe!

jag o alex låste in oss på rummet , men aron o rille (dom små djävularna), kom in o härjja! hur dom fick upp låset det är en gåta.. med tanke på deras tillstånd hehe!
klockan gick o som vi har fått reda på genom kameran, så spelade pelle in en film på rille (som jag inte vill se hehehehehe) halv 9 på morgonen.. HELA söndan va alla i ide typ.. även fast jag o alex inte hade druckit nått, så andades vi in luften som var i huset hela dan.. så alla var assega o kl 22.30 satt vi på en film.. rätt bra faktiskt!

Alla vi har ångest varje söndag för att vi ska jobba hela veckan.. o det är långt till helgen.. men denna dag gick fort :D!
Hoppas alla har det bra där hemma.. min mamma o pappa är kanske på väg hem från malaysia nu.. eller så åker dom imorgon, hur som haver, så har dom vart där i 17 dagar.. lyx.. skönt för dom dock..

ha de!


Kommentarer
Postat av: Eva

Sarah; Jag har inte glömt att du va med jag skrev inte vem som va med på resan. Skrev bara att jag ska träffa Amanda ju ;) Pusspuss min söta

2008-01-16 @ 00:10:13
URL: http://Ihennesskor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0