sverige vann mot norge!

hej hej!
lördag igen. Denna kväll hoppas jag blir roligare än förra veckan.


rille knäckte sin första öl för nån timme sen. Han tycker synd om sig själv, men jag gav nåra positiva tankar till gossen, så han blev på lite bättre humör.. hoppas jag..

Alex, pelle o rille har jobbat rätt mycket denna vecka och pricken över i't så jobbade dom idag med. money money. Men rille har iaf sina 16/18 öl kvar att dricka! Tror aron hängde med han. Idag har vi städat, äckligt. Men det blir hyffsat rent iaf. själv städade jag köket.. Var rätt taskigt, men nu glänser det :D!

nu ska jag duscha! ha en bra kväll!

Vill bara påminna alla i Norge att Sverige VANN mot er idagens match. Se hur alla beter sig på jobbet på måndag MOHAHAHAHAHA! Själv ska man glassa runt o fråga vem som vann.. vilka vann då?? Jo Sverige!

Sverige är nu klara för VM! och dom kom i en bra grupp med för att kvala till OS... hoppas hoppas! VM guld och OS guld skulle inte sitta fel :D! Tycker om handboll ;)!

Det var sjukt spännande iaf.. Tror min puls va uppe i 1000! hahaha nerå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0