QuadraPop

idag fick vi ett brev "Till familjen" stod det, sen vår adress! hahahahaha säger jag bara...


Det finns ett spel i min mobil som heter QuadraPop.. aron har high score'n på den så det heter duga. han är väl bra på det och jag är mindre bra.. han har ännu bättre på sin mobil o skyller på att mina knappar är dåliga... Sure hehe nerå :D!

jag är helt nere i A walk to remember.
Sarah: "neej den verkar vara så tråkig... vi tar en annan"
tur att du övertalade mig eva :D! hehe!

nu ska jag lyssna på musiken som är i den underbara o fina filmen :D!

saknar er där hemma!

alex <3


Kommentarer
Postat av: Eva

Ja jag vet ;) Heheh den är verkligen såå oss ;)
Puss på dej

2008-01-17 @ 20:15:15
URL: http://Ihennesskor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0