nyår 2007/2008

igår var det nyår! det var roligt, synd bara att musiken försvann, som människorna med gjorde efter 1 typ. men det trevligt och roligt för övrigt!

nu håller jag o alex på att planera vår Paris resa, 22-24 april.. Fick nämligen en resa till Paris av han i julklapp. Det ska bli så oerhört mysigt och härligt =)! Längtar redan dit med dig älskling!! Underbart =)! sova på fint hotell äta god mat och bara vara du o jag! hur mycket bättre kan det bli =)? älskar dig masssor min fina! puss
idag ska jag packa.. för imorgon ska vi tilbaka till norge. lång bilresa igen, ska väl inte bli så kul, men va ska man göra? hehe! vi ska verkligen storstäda så det heter duga..
image196
love love love love..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0