20 årsjubileum o ett jävla pucko

i år så har jag vart transplanterad i 20 hela år!!!!!!!!!!!!!!!! Det är länge! Vet en tjej som har vart det i 21... fan också.. Men det finns säkert dom som har haft det längre i sverige, men jag vet icke om det!! Det är den 12 mars tror jag! Ni kanske inte fattar, men för mig är det asstort :)!

Vår lilla uthyrare har lagt ut mitt o alex rum på en hemsida där man kan hyra lägenheter etc i norge. Vilket jävla pucko. Han är fan inte riktigt klok.. Har hissen gått ända upp hos honom o har alla hästar kommit in i stallet.. Ehh NEJ! Han sitter där nere o lever på våra pengar det lilla aset... dyrt är det med. Men orka hyra ut ett rum/hus där det bor folk i nu och som han vet om. Hur smart är man då på en skala......................0 kanske?? om inte ens det. Aja, jag o alex ska deffentivit inte flytta ut från vårt rum.. Det roliga är att det va nån här som ville kolla på rummet HAHA tji fick han! som norge i handboll hihi!

nu ska jag äta min grillade kyckling (mmmmm va smarrigt) o se på en film! sen ska jag sova!

ska jobba på lördag.. buhu buhu.. men men money money!

saknar er alla där hemma! men jag har ju alex här och det är nice som fan ;)! älskar dig min snyggng!

ha de..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0