tonight is the night


som jag har suttit klistrad.. i hur många veckor? 12-14 veckor kanske?? Men nu är kvällen kommen och jag o zandra ska duka upp med chips o godsaker, sen jävlar ska vi se ALLT som händer på IDOL kvällen! Wiiie! Jag tycker dock att det är lite tråkigt, för det har vart som en liten "fredags-tradition" och sett på det varenda fredag! Känner mig som en tönt, men de bjuder jag fan på :D! Har aldrig art så insatt i idol någonsin som jag har vart detta år!!! Jag hade åkt dit med eva, men det vart ändrade planer hehehe!



Igår tränade jag pump oc idag får jag lida för det ska jag meddela..

Det är inte bara final idag, utan Alex har namnsdag och Anne fyller år!! Grattis till er båda!

men nu ska jag göra mig lite mat, sen ska jag kanske ut i snön, för nu snöar det massor! Me liiiiike :D!!!

Lite bilder från annes 18 års dag! Farmor, mina kusiner med pojk och flickvän och barn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0