stan och eva

idag har jag vart riktigt social med några vänner!

Först gick jag o zandra o glodde lite på stan, till vi kom fram till att det är nog bäst att vi fikar!! Så vi satte oss ner på Coffee house och snackade lite skit..

Sen så gick jag hem till eva som satt o väntade på mig i sin soffa!! Hahaha!! Vi har inte setts på jättelänge, så det var jättemysigt att ses =)!!  Vi pratade hela tiden och skämtade, som vanligt ;)!!

När jag kom hem kastade jag mig på maten, sen kom anne hem o då spelade vi lite Wii =)! Fick reda på att Zandra med har Wii, så jag ska nog spöa henne nån dag när jag har blivit lite bättre i allt :)! Jag vann över anne iaf, det är bra ;)!!

Sen kanske jag ska till min man om han har tur, annars får det bli en annan dag!

Spännande o se vad som sker på nyår för min del ska jag säga!! undrar vart man hamnar till slut!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0