speedad

shit vad speedad jag har vart idag.. men man måste ju ha en sån dag med! i skillnad mot i går när jag bara låg o loppade mig hela långa dan! Det var jag värd tycker jag ;)!

har inte hänt så speciellt mycket, förutom att det börjar lida mot jul o nyår! det är ju alltid mysigt!! undra vad som händer på nyår då.. alex får komma på nåt roligt vi kan göra :D!

nej det är en dag imorrn med! Och då är det fredag wiiie! Jag o eva ska traska på stan sen ska vi se idol på kvällen!! Nästa vecka är det final.. undra vem som vinner... hehehe! jag o eva ska nörda nästa fredag iaf ;)! hahahah!! aa vilken höst!!

Nu ska jag somna till tomten är far till alla barnen, så man kommer in i julstämmningen, eftersom vi inte har nån snö... Följer faktiskt julkalendern ;)! Inte på morgonen, men på nätet finns allt :)!! Han är skön som har östgöta dialekten! Gooo östergötland ;)!

sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0