rhode island ice tea och kalas

I fredags vart det chill med eva och lina framför idol.. satt helt klistrad.. Nu på fredag är det final och då blir det mys och vinkväll hos Zandra!

På lördagen vart det fest! Kom väldgit mycket blandad folk från alla hörn ;p!!! Men det var mycket trevligt!
- Vill du ha en rhode island ice tea?
- va?
- eller jag menar en Long island ice tea?
- Jaha.. Ja för jag har inte lust att hälla sås på mig ;p!

Vi gick till Palace, och som vi misstänkte så var det rätt mycket folk där, men det var väldigt trevligt!

sen på söndagen vart det kalas för Anne för hela slanten.. Oj oj vad mycket folk.. 2 kusiner med pojk/flick-vän med barn! Var en del! Satt mest oh myste med Molly! Anne fick ta hand om resten av ungarna hahaha ;p!! Nerå :D! Det var väldigt kul och trevligt! Var länge sen jag träffade min släkt! Och till jul blir det Västervik och mysa hos farmor och farfar!! Anne fylller 19 (tsss) på fredag!

Idag drar Anne, Ida och Adnan till Thailand.. Lite avundsjuk är jag allt, men jag tycker det är synd att ANne missar julafton! Vi hade ju så kul förra juldan ;)! ahahahaha! fy fan! Nej men dom kommer få det superhärligt där nere, hopppas vi!

Idag ska jag träffa Sofia =)! Det ska bli mysigt! Hon ska ha bäbis 23e december! Mysigt!


det är mina shorts som syns där, inget annat hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0