nattbesök

Igår fick jag (o)väntat besök av min man!! Supermysigt! Vi såg på Hipp hipp hora!! Jag tycker den filmen är så sjukt rolig!! Vi skrattade och skrattade, mest jag, för jaa. va ska man säga om den filmen ;D!!! tycker om den filmen!!!

Imorgon ska jag o eva kanske käka kina-buffé!
Eva - Men asså, jag äter ju inte så mycket, så jag betalar typ 100 kr för en räka, medans du som kan äta hur mycket som helst, verkligen får valuta för pengarna.
Sarah - Aa jag kan fan käka massor.. Älskar buffér!!
hihihih!!!

- Förlåt om jag inte svarade, jag hörde inte.. Förlåt..
hahahahahahahahahha!!!! stackars stackars eva som får höra allt det där ;)!


Kommentarer
Postat av: Maria B

Hej sarah! Nu såg jag att du kommenterat:P Hade ni kul igår då? Kram

2008-12-18 @ 23:57:41
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0