Ljuva 80 tal

Om man ändå hade vart ungdom på 80 talet.. Så himla skön musik.. Hittade ett album med bara 80 tal låtar.. Ja tack :D!

Nu ska jag snart träffa eva! Får se vad vi hittar på ikväll.. Man vet aldrig med oss, det är det som är det sköna med oss!! Kanske inte för alex och evas förra kille tommy! Jag är nog inte så jättepoppis hos tommy med tanke på vad jag o eva har gjort hehehe!! Vi har ju inte gjort dramatiska saker, men hon är min vildaste gumma!!! haha!! Puss på dig min sötis!

Hemma kvällar är inget för mig under helgen!!

nej nu ska jag chilla!!!

Hoppas min chinchilla får bäbis snart :)! Dom är så supersöta när dom är så pyttesmå!


Puss


N - det, det är kärlek Sarah!

Kommentarer
Postat av: Eva

Vi är för rooooliga ;)

2008-12-14 @ 21:07:45
URL: http://Ihennesskor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0